PKO Bank Polski jest największym polskim bankiem. Świadczy usługi bankowe dla klientów indywidualnych, osób prawnych i instytucji państwowych. Bank posiada oddziały w całej Polsce, a także za granicą.
Wspomniany Bank jest zaangażowany w wiele przedsięwzięć ważnych dla polskiej gospodarki. Wspiera firmy w realizacji strategicznych projektów inwestycyjnych. Oferuje usługi doradcze w zakresie doboru form finansowania i rozwiązań dostosowanych do potrzeb firm. W ofercie największego polskiego banku znajdują się również produkty i usługi leasingowe oraz faktoringowe.
Jak już zapewne słyszeliście, rok 2022 nie jest łatwy ani dla naszej branży, ani dla gospodarki. Pandemia spowodowała zakłócenia w łańcuchu dostaw, które spotęgowały wyzwania związane z zarządzaniem płynnością i kapitałem obrotowym wielu firm. Wciąż żyjemy w cieniu pandemii i odczuwamy jej skutki, a niepewność potęguje konflikt zbrojny za naszą wschodnią granicą.
Od początku istnienia Bank wspiera polskich przedsiębiorców ze wszystkich branż jako ich partner z pierwszego wyboru, a w trudnych czasach to wsparcie jeszcze się umocniło. Zaangażowanie w rozwój przedsiębiorczości znalazło odzwierciedlenie w kolejnych edycjach rankingu 200 największych polskich przedsiębiorstw, który potwierdza, że PKO Bank Polski jest nieocenionym partnerem dla tych, którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć działalność gospodarczą.
Całodobowa PKO infolinia umożliwia kontakt i wyjaśnienie spraw związanych z bankiem PKO.
Nasza firma bierze udział w projektach konsorcjalnych, a także samodzielnie finansuje kluczowe inwestycje. Zależy nam na poprawie jakości życia mieszkańców Polski poprzez współtworzenie polskiej infrastruktury.
Zapewniamy dogodne i elastyczne formy finansowania, uwzględniając indywidualne potrzeby każdego z naszych kontrahentów.
Sektor energii odnawialnej przeżywa w Polsce rozkwit. Większość realizowanych obecnie projektów to farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, z których jedna – współfinansowana przez PKO Bank Polski – jest największą farmą fotowoltaiczną w Polsce i w naszej części Europy.
Nasza współpraca z klientami biznesowymi opiera się na specjalistycznym doradztwie i bankowości transakcyjnej.
Bankowość transakcyjna obejmuje takie produkty, jak bankowość internetowa i aplikacja mobilna, karty płatnicze, systemy identyfikacji płatności masowych, rachunki skonsolidowane, przelewy płacowe czy rozwiązania wspierające transakcje gotówkowe.
PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 6,4 mln aktywnych użytkowników, możliwe jest zarządzanie rachunkami i dokonywanie płatności za pomocą smartfonów.
3 komentarze
Sylwek
3 czerwca 2022 @ 15:20
To wspaniale, że jest taki bank, w którym można otrzymać produkt spełniający oczekiwania.
Jestem klientem od wielu lat i jestem bardzo zadowolony z produktów i usług oferowanych przez Bank PKO.
Aneta
3 czerwca 2022 @ 15:31
Osobiście nie lubię tego banku, ponieważ są bardzo chciwi i wykorzystują ludzi ze złymi kredytami.
Mam przyjaciela, który starał się o kredyt w tym banku, a oni odmówili mu go, ponieważ miał złą zdolność kredytową. Mówię o tym dlatego, że to samo spotkało mnie, gdy starałem się o kredyt w tym banku. Powiedzieli mi, że mój wynik kredytowy nie jest wystarczająco wysoki, więc nie mogą mi udzielić kredytu.
Marzena
3 czerwca 2022 @ 15:32
Mają wiele ukrytych opłat i wydaje się, że w ogóle nie dbają o swoich klientów. Chcą tylko Twoich pieniędzy i nie pozwolą Ci odejść, dopóki ich nie dostaną. Zdecydowanie nie poleciłabym tego banku nikomu, kto ma złą zdolność kredytową, ponieważ wykorzystują oni klientów i pobierają od nich opłaty wyższe, niż powinni.